STUDIU DE CAZ


 

Societatea x are camioanele in contract pe Spania ,face curse Spania -Germania – Belgia-Olanda – Luxemburg -Portugalia – Franta

La cursele pe Franta are nevoie de A1

Cum il obtine ?

In formularul de cerere aflat in pagina clubului se cer pe langa alte acte si declaratie pe proprie raspundere cate descarcari se fac pe fiecare tara in parte .

ATENTIE MINIM 25% TREBUIE SA FIE DESCARCARI-INCARCARI  PE ROMANIA

Ce-i de facut ? Daca marfa ar trece si prin ROMANIA -DEPOZIT inainte de descarcare ?

Atunci am avea suficiente descarcari si incarcari pe teritoriul Romaniei …. si nu am deranja pe nimeni ……

Cum putem dovedi asta?  Prin CMR-uri …… si atunci declaratiile noastre ar fi reale……..

De ce avem nevoie ? De un top de CMR-uri sau chiar un formular pe calculator …. ceva stampile….

(Marfa incarcata in Spania se descarca in Romania Depozit se incarca din nou din Romania Depozit si se descarca  in Germania …. se inchide ciclul toata lumea este HAPPY.)

ATENTIE !!!  TOATE ASTEA SUNT O FICTIUNE PENTRU A VA DESTINDE DECI NU LUATI IN SEAMA CELE SCRISE MAI INAINTE , CLUBUL TRANSPORTATORILOR NU ARE NICI O RESPONSABILITATE IN CAZUL IN CARE FOLOSITI ACEASTA FICTIUNE IN REALITATE!!!!!!!!!!!!!!!!